Dzisiejszy temat to tak naprawdę odpowiedzenie sobie na pytanie: czy w moim sklepie internetowym chcę mieć magazyn czy nie? a jeśli tak to jaki? Ktoś spyta – a jakie mogą być? Mogą być to magazyny wielkie jak u Amazona – całe hektary półek pod dachem, ale również może to być magazyn istniejącej już hurtowni obuwia […]
Podczas realizacji sklepów internetowych zawsze pytam klienta o to czy będzie wprowadzał jakieś programy rabatowe dla klienta, a szerzej – czy będzie zachęcał/nagradzał klienta za większe koszyki zakupowe. Sprawa niby dość prosta, ale często dostaję pytanie zwrotne – o jakie programy chodzi? Najczęściej stosowane programy rabatowe opierają się na strukturze zakupów robionych przez klienta: – […]
Przymierzając się do budowy czy przebudowy sklepu internetowego musimy zmierzyć się z podjęciem decyzji nie KOGO, ale CO wybrać. Z wielu stron jesteś bombardowany informacjami dlaczego wybrać właśnie jedno albo drugie rozwiązanie. Każdy zachwala rozwiązanie które mu najbardziej pasuje nie patrząc na faktyczne potrzeby klienta. Dlatego słuchając od 16 lat obu stron, chciałem się podzielić […]